poniedziałek, 5 maja 2014

BUY&TRY - ULUBIEŃCY KWIETNIA

Cześć , dziś mam dla Was ulubieńców kwietnia pomyślałam , że będzie się nazywać "BUY&TRY" . W kwietniu nie próbowałam zbyt wielu produktów ale jednak coś jest :D
Piszcie czy próboaliście któreś z tych produktów i czy go lubicie.


Na początek książka "Wierna" Veronici Roth jest to trzecia część "Niezgodnej". Wszystkie te trzy książki są świetne , pierwsze dwie przeczytałam cześniej ale ta trzecia wyszła niedawno tak pod koniec kwietnia. Nie chce wam dużo opowiadać o tej książce musicie ją sami przeczytać :)
 Żel pod prysznic - Nivea - kupiłam ten żel na przecenie w Rossmanie dokładnie już nie pamiętam ceny ale wybrałam go z względu na zapach. Pachnie dokładnie tak jak krem Nivea , jest wydajny oraz dobrze nawilża moją skórę.
 Korektor i rozświetlacz pod oczy ELF - kupiłam go w USA w Targecie mam go już od pół roku ale dopiero zaczełam używać i powiem wam , że kupiłabym go ponownie jak mi się skończy. Korekotra nie
tylko używam go pod oczy świetnie zakrywa mi jakieś nieoskonałości na twarzy.
 Spray do włosów z solą mosrką TONI&GUY- świetnie sprawdza się do włosów takich jak moje czyli kręcone używam go na mokre włosy i przygniatam wtedy lepiej mi się kręcą i lepiej wyglądają

Odżywka bez spłukiwania GLISS KUR - to jest moja chyba już z 6 butelka lubię ten produkt ze względu na to że mogę moje włosy z łatwocią po myciu rozczesać.

 Na koniec taki mały gif - Puder SEPHORA- uwielbiam tn puder nie jest może tani ale bardzo dobrze matuje i zakrywa różne niedoskonałości  . Muszę znaleźć jakiś pędzelek do pudru ale nie wiem do końca jaki może wy mi polecicie bo jak widać na zdjęciu na razie używam małej gąbeczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz