niedziela, 16 marca 2014

Wróciłam + Haul

Cześć wszystkim !

Tak wiem długo mnie nie było ale miałam dużo spraw na głowie , aparat się zepsół i tak już zapomniałam o blogu. W ostatnim czasie brakowało mi czegoś i tak popatzyłam na obrazy które kiedyś malowałam i nawet zajrzałam na bloga i postanowiłąm, że do tego powróce i to już nie będzie tak że znowu znikne ;)
 A teraz bardziej przyjemniejsza rzecz czyli haul , nie jest on duży ale chciałam już kupić sobie coś na nadchodzącą wiosnę.

Pierwsze co chce wam pokazać to puder Sephora - 55 zł

Miałam rabat -20% więc poszlam  do Sephory żeby kupić sobie coś lepszego.Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej i pani poleciła mi akurat ten puder i powiem wam ,że jestem zadowolona w tym czasie gdy jestem w szkole nie muszę pudrować się jeszcze raz tak jak na nim pisze utrzymuje się do 8h i oczywiście
matuje .





2. Spódnica Stradivarius-79,90 zł
Bardzo modny na wiosnę jest wzór w kwiatki a nie mam żadnej spódnicy w wzory więc ta mi się najbardziej spodobała na samym dole ma jeszcze czarną koronkę.









3. Parka- Vero Moda - 179,90 zł
W środku kurtki są tzw. ściągacze , wygląda na taką zwyczajna ale jak się ubierze bardzo dobrze leży . Kolor jest to jasny brąz na zdjęciu trochę wygląda na zielony .









4. Trampki Converse- HD -249 zł 
Typowe trampki czarne :) chciałam zainwestować w porzonne buty na wiosnę a te będą mi się trzymały przez dłuższy czas.










5.Bluzka-Bershka-79,90 zł
Uwielbiam tą bluzkę przypomina mi strasznie wakację i musiałam ją mieć. W sumie to już wakacji nie mogę się doczekać hah.












1 komentarz:

  1. wszystkie zakupy mi się podobają , a ta spódniczka w kwiaty to już szczególnie :) fajnie że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń