sobota, 13 kwietnia 2013

Małe Zakupy ; )

Przepraszam że mnie nie było długo ale powróciłam z małymi zakupami do pielęgnacji twarzy . Skończył mi się już cały zestaw z Yves Rocher , który nie był za dobry na początku byłam zadowolona ale potem jakoś dobrze nie działał , teraz kupiłam produkty w aptece , które starczą mi co najmniej na pół roku i mam nadzieję że są wart swojej ceny . Przepraszam jeszcze za złą jakość zdjęć ; (
1. Żel do mycia twarzy :
La Roche Posay EFFACLAR do skóry wrażliwej i mieszanej 400 ml 54.20 zł
Jeśli chcecie po jakimś  czasie zrobie wam recenzję na razie zużyłam dwa razy .

2. Tonik La Roche Posay EFFACLAR zwężający pory przeciwdziałający ich zatykaniu 200 ml 58.90 zł

3. Krem La Roche Posay EFFACLAR Mat krem matująco-nawilżający 40 ml  71.90 zł  :-0

4. PREZENT PRZY ZAKUPIE KREMU - Pianka La Roche Posay 50 ml było jeszcze mleczko do ciała ale dałam komu innemu

4 komentarze:

  1. Wiem że powinnam zainwestować w buzię, ale zawsze jakoś szkoda wydać mi te kilkdziesiąt złoty na kosmetyli LRP :)
    Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też było szkoda musiałam zrezygnować z innych rzeczy , które chciałam kupić ale stwierdziłam że zobaczę jak będzie działał na razie jestem zadowolona , drogeryjne żele do mycia twarzy itd. w ogóle mi nie pomogły . W internecie na pewno żele z LRP można znaleźć taniej .

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam styczności z tymi kosmetykami, ale jeśli w ich przypadku jest tak, że cena idzie w parze z jakością , to muszą być niebiańsko dobre !:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znać jak się będą spisywały te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń